jahopp

nu va denna helgen över med dårå. har iaf städat lite i mitt rum, och så har jag försökt kurera mig mot min förkylning. Hoppas den går över snart! Blir halsduk och långärmat tills jag är frisk igen, nej med jag måste iaf hålla mig varm! verför måste det vara fint väder när jag inte kan gå i linne och shorts? :(

Ja. Mamma och jag pratade om vad som händer dom närmsta hälgerna nu, kom på att det inte är långt kvar tills jag slutar åttan, helt sjukt ju att jag ska gå i nian nästa år! Och sen gymnasiet lixom, hur ska man veta vad man ska välja? Det hade varit jädrans kul med estet typ musik och sånt. Får ta reda på det alltså!

Melodifestivalen var ganska mkt besvikelse, iaf från charlotte. Hur kommer det sig att hon helt plötsligt har börjat sjunga falskt? xO nej, ärligt talat så somnade jag nästan när poängen skulle delas ut, fast efter att björn hade lämnat våra poäng hade jag mer energi är på hela kvällen, gash som jag flabbade xD love u björn <3

jaa, blir till att öva till so-provet nu då. Missade det i fredags när jag va hos tandläkaren. Får se om jag kan få någon att hjälpa mig öva medans jag gör kvällsmat :)

har btw gjort rabarberpaj idag med. Är inte så förtjust i det, men det var väl ok. Resten tyckte iaf att den var jättegod, så jag borde väl vara nöjd! :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0