Inte lätt.

Har hjälpt pappa nu med parabolen eller vad det nu är. Han klättrar upp och ner på stegen och skruvar på altanen, men inte funkar det ändå. Och visst är det nog lite komplicerat när man både har viasat och canal digital och ska uppgradera den ena. hoppas att det funkar snart iaf! :)

Sen blir det nog plugg med Linnea och Valzone tror jag. Ska ringa dom sen när vi har ätit. Har iofs fortfarande myskläder på mig och typ inget smink, och sola det hinner jag nog inte. Men plugga behöver jag iaf.

Så nu är planen att fixa till mitt rum och sen fixa till mig, sen äta, öva lite själv kanske och sen dra till dom. (eller om dom kommer) aja det blir nog bra.

Har kommit på att jag skulle vilja ha en ny spalt till höger här på bloggen, där jag skulle kunna ha youtubisar med lite musik, men jag har ingen aning om hur man gör. så om någon duktig html-filur läser det här och vet hur man ska göra så vore det hemskt snällt att berätta det för lilla mig :)

Magen kurrar iaf som bara den, och det är minst 30 min kvar tills vi ska äta. Kommer jag klara det här?

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0