Hej :)

Solen skiner, och jag är röd som en tomat (nästan iaf), haha x)

Solade massor igår, både efter skolan och sen på hjälpledaren. Vi tog faktiskt ut några tjockmattor, trampetten och lite sånt och så körde vi lite ute. Jättekul faktiskt! :)

Ska på min kusins konfirmation sen. Och så måste jag packa! Har ingen aning om vad jag ska ha med mej. Det får bli till att skriva en lista! (som vanligt) Både över vad jag ska ha med mej till nanja och dom imorron, och om jag kommer på något som jag ska köpa i ullared på vägen. aja.

Måste packa nu. Om jag inte gör det nu så måste jag göra det imorron för vi hinner inte ikväll efter konfrimationen, och eftersom vi nog ska åka ganska tidigt så vill jag vara färdigpackad (eller iaf ha en lista på allt som ska med, så man bara kan gå och hämta allt)

Knasigt inlägg, men det är ju iaf nått xP

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0