Förvirrande.

Ena stunden är jag superglad, och nästa är allting fel. I morses vaknade jag och var jätteglad, och sen började jag tänka på att det snart är sommarlov, och då började jag tänka på att niorna går ur nian och att vi kommer bli äldst nästa år. Fan va tomt det kommer bli utan niorna! Sen ska ju vi söka gymnasium och skit i nian, och om man tänker så så är det ju inte så långt dit, och jag vet inte överhuvudtaget vad jag ska söka. Så just nu vill jag bara att tiden ska stanna. Att sommaren aldrig ska komma. Men det gör den ju ändå, även om jag vill eller inte. Tiden bara försvinner! buhu.

Jag vill inte att niorna ska försvinna, det kommer bli så jäkla tomt! Och sen blir det ju massa mer press på oss i nian, gash jag vill inte ens tänka på det!  :(

(så därför byter jag samtalsämne)

Vi hade ute putte nyss när vi åt frukost, läängesen han var ute, men det är fan inte så lätt när man har katten med och så måste man ha koll så att hon är ute och inte släpps in, och att ingen öppnar så att putte rymmer. aja, han flög runt överallt typ. Och han landade tillockmed på min axel, vilket han aldrig brukar göra! :D

...mamma och pappa åker snart btw. Då kanske jag går ner och solar lite. :)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0