första riktiga sommarkvällen! <3

läst, solat och latat mig är vad jag har gjort idag (mest) och nu försöker jag att inte tänka på att jag har brännt mig och ser ut typ som en räka eller något liknande, eller på framsidan gör jag det, eftersom jag satt i en stol och läste mellan 11-1 till och från, i minst en timma. aloe vera är min räddning.

grillen är igång, mamma och pappa sitter på altanen och dricker vin, jag kollar på tv / läser / datanördar, och bara myser. Kan det bli bättre? Det gäller att njuta av skaer som man gillar, och det här är = <3

massa gött att vara här ute. Allt är som vanligt, men ändå inte. allt har förändrats, men ändå inte. bara en dålig sak och varför finns det inget jag kan göra åt det? jag vet inte vad jag ska göra. om jag inte vågar göra nått blir det aldrig som jag vill, men kommer jag våga? Har inte gjort det än iaf. Får se hur det blir.

Har bestämt innan idag att inte ska ha nått smink alls idag och imorron. Inte ens foundation på läpparna som jag alltid har. Känns så fel att kolla mig själv i spegeln nu, men jag måste. Kanske kan jag vänja mig vid det.

Längtar sååå tills jag får min moppe. Killarna åker upp och ner för backen här, fan att min cross är hemma! :( Blir så avundsjuk, men jag fyller ju år snart, så det är ju itne så långt kvar ändå! <3

åh, tänk om allt fixar sig! Känns så just nu. Glöm alla problem, nu ska jag bara njuta av kvällen. Kanske gå ut och ta lite kort i solnedgången.

Love this! Som en helt annan värld. Jag älskar det här stället, kommer aldrig släppa det, även om jag måste så kommer jag göra ALLT för att ha det kvar! <333

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0