...

Skolan gick bra idag. Är som sagt lite efter, men jag hoppas att jag snart är ikapp. Tänk vad bara två dagar kan göra! gash.

just nu känns det som om jag itne orkar med mitt liv. Det känns helt hopplöst att behöva gå på hjälpledaren imorgon för den är extra lång nu när mixen inte har efter så har elin tagit båda halltiderna (=3 timmars träning!) fatta jobbigt passa massa okoncentrerade ungar i 3 timmar! jaa, och så har dom ju läger efter oss på lördag med.

Läger för mig kl 5 på fredag, sova över och kl 1 är det slut, och kl 1 börjar 4:ornas! Det funkar lixom inte, så jag och linnea drar och äter emellan. Dom får fan säga vad dom vill.

Jag tror jag vet vad som är fel med mig. Jag vill göra allt, prata med alla, veta allt om alla, och då blir det lixom lite knasigt ibland. Och jag är lite too much sometimes. jao, jag vill bara babbla lite nu typ skriva av mig :)

Jag vill träna mer, men jag vet inte var jag kan göra det. Har lixom ingen plats, och när fan skulle jag hinna med det? Jag MÅSTE öva mer på läxorna, för det går bättre när man är förberedd.

Jag gillar system. Typ listor på vad man ska göra, vad man ska ha med sig mm. Jag blir nervös annars. Om jag inte har skrivit en lista med allt jag behöver till lägret så kommer jag tro att jag har glömt något för jag vet inte om jag ahr allt med mig typ. jaaa. Måste komma på nått bra sätt att ha med mej nått block eller nått som jag kan skriva in saker i, men ja. typ en kalender eller nått, för den jag har nu använder jag inte. Kanske skulle se om man kan hitta någon fin, så kanske man använder den också! :P

Jag älskar att babbla. Bara prata på, det bara kommer av sig självt, helt osammanhängande, rätt ur luften. Det är därför jag skriver som jag gör. Ogenomtänkt.

Om jag ska skriva ett intressant eller lasbart inlägg tar det MINST en halvtimma för att få ordning på allt så att det blir begripligt och som jag vill ha det. därför kanske det är förståeligt att jag inte är bra på att skriva berättelser överhuvudtaget. JAg lixom skriver medans ideerna ploppar upp, och då blir allt en enda röra.

nee, detta inlägget kommer bli alltför långt om jag inte slutar snart, så

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0