Eh?

Ska inte första maj betyda att våren är här? Det har iofs varit soligt och fint ett tag nu, men nu ÖSER regnet ner! Varför idag? :(

För det första mår jag inte bra, det är mulet, mitt rum är kaos, regnet öser ner. Sen så klarar jag inte av att kolla mig i spegeln, ochså är jag sugen på glass, fastän jag fryser.

jaa. Livet är allt komplicerat.

...btw så låter det ganska mysigt när det smattrar på taket. men jag har inte den rätta mys-känslan. Jag har måste-duscha-känsla, och det kan jag ha även om jag inte behöver duscha. blööää.

Tror att jag ska duscha håret, så att den känslan försvinner. Så ska jag ta på mej lite varmare, gosigare, mysigare kläder. Bädda min säng, och så kommer jag kunna njuta av smattret på taket sen. Kanske med en glass. :)

Visst, jag är kanske konstig. Men då är jag iaf mig själv. ...eller iaf den som jag tror att jag är. (ja, man vet ju aldrig ;D)

eh? x)

jaja. pusshej! <3  (och nu ska jag faktiskt göra som jag sa att jag skulle! för en gångs skull lixom! :D)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0