Blue skies and lemonade.

Vet inte varför jag fick lust att skriva det som rubrik, no idea.

klockan är tjugo i tolv och jag ska inte till skolan imorron. jag är trött och flummig, så då blir det väl lite knasigt.

Fick reda på att jag hade 28/31 poäng på no-provet (VG!! (15=G)), och över halva klassen fick IG. grattis till mej typ. :)

vet inte vad det är med mej. Antar att jag bara är trött och flummig. Har ont i magen med, typ magknip, freaky värre. Fast jag har typ bara haft lite feber idag, inte 40 grader som igår, och jag har inte frusit heller, och jag är lite brun faktiskt såg jag innan :D kanske jag inte är grisrosa längre som linda säger haha x)

nej, nu ska jag gå och lägga mej. Ska sova lääänge och drömma om channing tatum, höhö xP

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0