Allt blir fel.

När man ligger i en säng hela dagen, så blir allt fel sen. När jag vaknade någon gång vid 7 igårkväll så tänkte jag att om jag ska kunna sova överhuvudtaget inatt så borde jag nog gå upp. Så jag gick upp och gick och lade mig i soffan och kollade på TV. Smart, eller hur?
 
Jag kollade på söderkåkar (<3) (och på top model 9 i pauserna) och sen kollade jag lite på the illusionist. Har inte sett hela den, utan förra gången så såg jag bara från typ hälften, och den var på hälfen igår med typ, så jag sket i den och gick till datan ist när m&p gick och la sig. Måste komma ihåg att se hela någon gång ist, för den är jättecool, men man fattar nog bättre om man ser den från början tror jag! :)

Så vid datan lyssnade jag lite på musik, och eftersom jag typ inte hade gjort nått annat än att ligga i sängen hela dagen så spratt det sådär obehagligt i benen, för att dom ville röra på sig. Men det kunde jag ju inte, så jag gick och la mig ist.

Och idag har jag inte behövt ta någon ipren, wihuu för det! :D Fast mitt hår är inget att tjooa över, så jag ska nog bada bastu ikväll tror jag! :)


Jag letade som sagt efter den där bikinin igår med, men när jag väl hittade den så var den inte alls så som jag kom ihåg den, vilket inte var så kul. :( Vill ha nån ny snygg bikini, och jag funderar på om man ska satsa på vitt i år. vet ju att dom kan vara genomskinliga, men de borde ju vara foder i, och det är ju jättesnyggt med vitt när man är brun! :)

aja, måste dra nu! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0