Aaah

Ibland tycker jag att mina föräldrar är konstiga. Borde dom lixom inte vara glada över att jag alltid berättar var jag är och frågar när jag ska göra saker? En gång visste dom inte var jag var i höstas, och jädrar vilket liv det blev då! Så varför klagar dom?

eller tex om jag ska låna något eller om jag ska hitta på nått typ. men:

''Måste du alltid hålla på och fråga hela tiden'' ''bara ta den'' ''men gör det bara'' ''du behöver väl inte fråga'' ... eh, ok? är det verkligen normalt? sorry. dom är väl bra med antar jag, men jag bara stör mej på dom ibland. :P

Godnatt, nu ska jag bädda min säng och sen försöka hitta kläder till skolan imorron. Gash, tänk vad efter jag kommer vara nu, kommer inte fatta ett piss! :( 

...fast de' ordnar sej! (som glenn sa på S.E. <3)

Pusshej <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0