Väckt av klassföreståndaren... x)

Hej och god morgon! (:

Vaknade för typ en timma sen av att min klassföreståndare (!) ringde.

Jag: - Öhm, heej dt e vicky..
Han:  - Hej, det är tommy gustavsson... är det vicky?

...när jag väl hörde vem det var så vaknade jag väl liite, men asså jag lät nog väldigt trött! xP

Sen undrade han om jag visste om vi kunde komma på utvecklingssamtal idag, eftersom patricia frågade mig om det igår när vi va i lärarrummet innan franskan.

Jag: - Ehm.. det går säkert, men ring och fråga pappa.
Han: - ... ok....

Sen gav jag honom nummret och sen la vi på. Och efter det så kunde jag bara inte lägga mig ner och sova igen! Vi är ju lixom lediga idag och då kan man väl iaf få lite sovmorron? ...eller trodde han att man är vaken kl 10 om man har sovmorron? haha, xD Iofs så ringde mamma och försökte väcka mig halv 9 när hon skulle på möte, och hon inte skulle vara på sitt kontor på ett tag, men wtf, halv 9? :O ...no way! :3

Sen ringde pappa och var helt förvirrad, och undrade när jag hade min hjälpledare idag och om det inte skulle krocka med utvecklingssamtalet, men eftersom jag hade sagt till tommy att det gick, så hade dom bestämt kl 5 i kväll. Och tur för honom då att hjälpledaren börjar 17.45! ;D

[ 11:11 *makes a wish* ]

Sen så fick vi våra omdömmen igår, så att föräldrarna ska kunna kolla på dom innan utvecklingssamtalet. Mina låg i väskan hela dagen igår, och jag kollade på dom lite precis innan jag somnade. Jag kan ju inte säga att jag inte är nöjd, men det kunde ju alltid varit bättre! ...eller om jag säger såhär då, endel prickar har flyttats sen förra gången... xP

aa. och nu har jag ätit ''frukost''. Två sånna mackor som man lägger ihop och värmer i ett järn. Har hjärnsläpp på vad det heter, men jag tror att ni fattar ändå! xP Vi gjorde sånna hos sandra i lördags, och så sa jag dt till mamma och hon bara ''men i har ju ett sånt!'' Så då fick vi typ leta igenom halva huset, men till sist så hittade vi det, så nu kan jag också göra sånna! :D

Nu ska jag sluta babbla, och fixa till mitt rum lite! (:

Puss <3

Ps: Kan ju tilläggas att jag har svaga minnen om att jag drömde om tommy, precis innan jag vaknade av att han ringde. Scary! :S ...kan ju alltid berätta om det sen om någon är intresserad! xD

ds. 
                 ( gaash, va långt inlägg! har typ skrivit i 30 min! :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0