Störande! :@

Skrev ett inlägg i morses ( typ ;D ) och sen några till i eftermiddags. Sen nu när jag kollar så är det första inte publicerat, så jag publicerar det, och hoppas då på att det ska hamna där det ska hamna. Men nejdå, nu ligger det allra högst upp (inte efter att jag har publicerat detta dårå) och så ligger dom andra under , såå störande när det första jag skrev ligger överst och dom som jag sker efter ligger under, BAH!

aja, jag är nog ganska svårt att fatta vad jag menar, men nu har jag iaf skrivit klockslag på dom när jag skrev dom, så att man kan läsa dom i ordning, annars blir det nog lite svårt att fatta vad jag menar.. xP

aa, jobbigt värre! :(

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0