Soligt! ...åka cross? :'D

När jag cyklade hem så sken solen på mig och det kändes nästan som om det var sommar, härligt! (: Himlen är iaf blå på endel ställen, och när jag hade kommit hem precis så körde en moppe förbi bakom mej på gatan. Fick sån lust att åka själv, så jag har varit nere och hämtat hjälmen i garaget och så har jag provat den och kollat så att jag inte ser (ehm) ut i den. Men dt va ok, så när pappa kommer hem så ska jag övertala honom att jag ska få åka lite på min cross innan jag ska på hjälpledaren! :D

...jag hoppas som jag vet inte vad att jag får/hinner, för jag har inte åkt på den på över ett halvår! :''( Senaste va när vi hade den i stugan i somras, eller så var det förra sommaren... kan det verkligen va så länge sen? :O

Frågan är bara om den funkar.. :S

pusshej <3

( juste, jag får inte glömma att be pappsen pumpa cykeldäcken med, massa folk har klagat på att det är lite luft i dom, och jag ser ju dt inte själv så dom kanske har rätt! xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0