Snabb update ( , eller kanske inte... xP )

Vaknade ca 05.00. Gjorde mej i ordnning och packade det sista och sen äkte till linnea och hämtade henne ca 05.40
 
Bussen skulle åkt 06.00, men pga att dom inte kom in i hallen för att hämta trampetten så åkte vi 06.37, tror jag att det va typ. :P

Sen va vi väl framme nån gång och så tävlade vi på förmiddagen och fastän vi klantade oss så fick vi höga poäng på matta och hopp, 7.90-nånting och 7.5. Fast på dansen fick vi bara 6,2 och det va det som gjorde att vi inte kom vidare utan bara kom på 8:de platts! :( Fast dansen var det enda som jag tyckte gick bra, fast jag gjorde ju inte så mkt på det ändra så det kanske är därför xP Och lagen som gick vidare till hultsfred blev inte ens glada! :O eller det kanske dom blev, men vi hade fan sprungit runt och skrikit (iaf jag) om vi had egått vidare! xP

aja, sen åkte vi hem med linneas föräldrar och så bytte jag om och så åkte vi hem till henne och sen till konfan. Va musikal idagi kyrkan, för alla konfrimander i hela komunen. Och vi ahde inte hunnit dusha eller ta ur våra knutar ur håret! Pinsamt värre eftersom vi satt typ läänst fram >.< aja, men det gick bra, och musikalen va ju inte jättebra, men inte dålig heller! :)

M&p har städat typ helöa huset idag. Förutom mitt rum. Så hela huset är jättefint, men i mitt rum är det kaos. Och vi ska ha kalas för pappa imorron för han fyller år, och hela släkten kommer. jippi! not >.< måste städa nu, fast jag har typ migrän och det enda jag ivll är att sova. aja, det är inget att klaga över, bara att få det gjort!

Har varit en ganska bra dag än så länge, och den kan ju fortfarande bli bättre! jaa, vi får se! :)

pusshej.

(sorry för stavfel och annat, men jag orkar inte kolla allt, har ju massa annat att göra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0