Nytt rum! :D (...näästan)

Söndag 9/3 , klockan 16:39

Nu har jag bytt plats på sängen och skrivbordet, och det är näästan ett helt nytt rum! (:

Har inte bestämt mig än om jag ska hämta upp en sänggavel och sätta framför sängen mot elementet, eller om jag ska låta det vara som det är nu. Isf kommer ju värmen stoppas ännu mer än vad den gör nu! Och om jag ska hämta upp den, så måste pappa fixa nått att sätta fast den med. :P

Jag gillar iaf känslan av att sängen står mitt i rummet och resten är runt om. Det första man ser när man kommer in i rummet är sängen. (: ...fast den ser mktmkt mindre ut nu när den står under mitt stooora fönster, fast den är en 1.20 säng! x) ...sen så gillar jag att allt runt omkring är innom räckhåll. Stereon är inte långt bort, gitarren står precis jämte och skrivbordet är inte heller sådär fasligt långt bort heller, fastän det står på andra sidan rummet. Allt kommer lixom närmare... :D

[Haha, jag kollade nyss ut genom fönstret och tänkte lite, och då cyklade min klasskompis förbi, fast han såg mej inte, vilken tur jag har! xD]

aa, nu ska jag ringa linnea och säga att jag inte kommer på gympan idag... :'/

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0