Musiktipps? :D

Blev lite sent igår, för jag satt vid min data och laddade ner musik och rätt som det var så var klockan 00:00 och jag bara ''Vah? hur kan klockan vara så mkt?'' haha.

Ska försöka fixa låttexter och musik nu i helgen nämligen, så att det räcker för hela nästa vecka, så att jag kanske kan klara mig utan datan. aa, vi får se hur detta går alltså! ^^

Musiktipps är alltså vääldigt välkomna! Jag lyssnar nästan på allt, och alla tipps är välkomna, så det är bara att skriva på! (:

Behöver också tipps till dagens youtube nämligen, och då kan jag kanske använda några dit med om jag har hjärnsläpp! :3 ...och då kanske jag till och med länkar till tippsaren! ;D

Så tippsa på! :D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0