Miix! :D

Hann faktiskt åka lite cross innan pappa skutsade mig till gympan! :D så kul, även om jag inte kan köra så fort här på vägen utanför :(  aja, sen på hjälpledaren så kom tessan och sa att det va mix idag (jippii!) så jag försökte ringa m&p som va på willys och säga att jag skulle stanna och inte åka med dom hem, men dom hade inte med sig sina mobiler, så jag fick springa in och leta upp dom ist och sen springa tillbaka, haha! xP

aja, jag gjorde sträckt-helskruv till liggande idag, och jag kollade hela tiden med! :D jag kollar ju aldrig annars, och det är lixom ett problem när man måste hålla koll på var man är! x) aa, så gjorde vi lite flickisar och sånt med. Vi va typ 7 st. 8 med tessan som passade. Perfekt antal! ^^ inte för många så att det blir låång kö, och inte för lite så att man lixom springer runt! (:

aja, nu ska jag ner och bada bastu och duscha och sen blir det läxor för hela slanten! Hoppas bara att jag har med mig min svenskabok hem så att jag kan fortsätta på mitt credo, annars så får jag börja om från början! :/ Och så måste jag rita två tvåningars planlösningar, och en fasad till till bilden imorron. Får väl se när det blir sängen för mig ikväll... >.<

aja, lika bra att jag går direkt!

Puss, och god natt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0