Lockat håret i en timma! 8'D

Japp, tyyp. och nu är det jättefiint med massa korkskruvar! :D Har lyssnat på radion från mitt rum heeela tiden! x) <3

Tog lite foton på det med, kanske lägger upp några imorron! :D

Frågan är nu om det kommer se helt cp ut imorron, så jag måste tvä'tta ut det, eller om jag kan ha det. Men ärligt så gör det nog det samma (visst, jag skulle väl bli lessen) men nu vet jag iaf vad jag ska ha för frisyr på konfan i april! :D haha, så det va ju bra iaf! ;)

aja, nu ska jag nog gå och lägga mig i min skööna säng! super är den, och förresten så fick vi den billigare än den skulle vart, han i affären hade glömt så vi fick den 50% billigare, haha! xD Den skulle kostat 3000 och vi fick den för 1500! :D och jag älskar den! <3 :) Den knakar ju itne och det är bara såå gött! xD

haha, ne nu får jag inte fastna här igen! xP

puss och god natt! <3 ...och dröm söta drömmar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0