Konfa / Utvecklingssamtal / Hjälpledare. (:

Idag va första gången på konfan när vi var indelade i dom nya grupperna, och ärligt talat så var det ganska skönt att slippa alla som stör hela tiden. Alla gjorde allt som vi skulle. Vi lekte lite lekar och sånt och så skrev vi lite. Känns som om vi nästan inte har haft nån konfa alls, och snart är det slut! Typ några gudstjänster kvar, lägret som är om några veckor, och sen är det nog bara en träff till tror jag. Sen ska vi konfrimeras! Tiden går så jäkla fort! :O

Allt gick bra på utvecklingssamtalet, hade tommy denna gången, i höstas hade jag bara patricia. Hon skulle kommit idag med, men hon var tydligen sjuk eller nått...

Sen på hjälpledaren var det faktiskt ganska kul idag! Alla körde jättebra idag, och då blir jag ännu gladare, för det är ju faktiskt roligare att passa när alla gör sitt bästa! :D Våran planering var också lyckad, den får vi nog köra fler gånger! :3

aa, börjar bli nervös inför torsdag nu... vet inte om jag vill! :S  och sen så får jag inte glömma sången och gitarren imorron! xP Får kladda ner hela handen så att jag inte glömmer av det! ^^,

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0