I love this! :D

Nu har jag fixat en rolig sak! :D

Jag har tagit ut mitt ställ med alla mina skivor ur min bokhylla/mitt vita skåp och så har jag ställt in den bärbara datan på den hyllan som är i huvudhöjd! :D Så har jag letat upp ett gammalt leksaks-mikrofon-stativ med en värdelös mick till som låg läängst in i min garderob (som ajg inte hade en aning om att jag hade) och så har jag fixat till det mick-stället så att jag kan ha det på bodet framför mitt skåp med min ''rkitiga'' mikrofon i istället för den leksaks-micken :D ( det måste stå på bordet, för det är för kort för att stå på golvet eftersom det är en leksak till ''små'' barn, haha ;D )

Så nu kan jag lyssna på radion och sjunga, samtidigt som jag e inne på datan/ har texten på datan! :D Det enda dåliga är att jag måste stå upp, men jag dör nog inte ;D

I LOVE THIS! :D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0