Hurry, hurry! x)

Ok, nu har jag suttit vid datan i typ 30 min, vilket jag verkligen inte hade tid med! Fy på mej! :'(

aja, men nu måste skynda mej och leta upp allt! Och linnea skulle ju ringa mej..? hum, vi får se hur detta går! x)

Det är iaf meningen att det ska bli tjejkväll ikväll, men eftersom jag var på extrasång inför nästa vecka i två timmar så har jag typ missat allt dom har bestämt! >.< aja, det blir säkert bra, bara linnea ringer mig snart som hon lovade! xP

jao. Vi ska se på titanic tror jag... har faktiskt aldrig sett hela, konstig som jag är har jag inte sett typ väärldens mest kända film! (ok, jag överdrev liite, haha xD) Eller ja, vi har pratat om att vi skulle se den, men jag har ingen aning egentligen om vad planerna är, men det kommer säkert bli jättekul! :D

men jag måste sticka nu.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0