Home, sweet home! (:

Kom hem för typ en halvtimma sen. Seg dag, jävligt seg dag. Men ärligt så tror jag att jag är glad att jag gick ändå! ^^, ...och att jag inte gick hem, fastän jag var påväg flera gånger. (: är faktiskt på ganksa bra humör just nu! :D

Sammarbetsövningarna gick väl ok. Laget sög, men vi slog flera rekord ändå, haha. Sen på eftermiddan va det volleyboll och det va väl ännu tråkigare, men också roligare. det var lixom roligare på ett sätt och tråkigare på ett sätt! (:
 
Hade tänkt att gå ner och duscha nu, men fan det är ju ganska onödigt eftersom jag har hjälpledare om ca 1,5 h och sen vill man ju duscha efter det också, så jag får helt enkelt klara mig tills efter det! :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0