Happy Blogging day! :D

Jaa, idag är det riktigt kul att blogga! (: Jag har redan lika många unika sidvisningar idag, som jag hade på hela dagen igår! :D

Snart måste jag tyvärr dra iväg på konfa i två timmar, och sen blir det Utvecklingssamtal, och sen hjälpledare för våra 4:or. Jag och linnea har gjort en planering denna gången, första gången för oss faktiskt, och vi hoppas att det ska bli jättekul! :D

När jag väl kommer hem därifrån så ska jag försöka få lite tid vid den stora datan i datarummet och redigera lite bilder och kanske fixa lite på min nya design! :D Ni kanske inte märker någon skillnad här dock, eftersom jag gör färdigt hela den nya designen på en annan blogg innan jag lägger över den här, men jag längtar verkligen tills jag kan göra det! :D

Ny dagens Youtube ska det bli sen iaf. Har haft denna i flera veckor nu känns det som och jag har knappt någon aning om vad det är för låt längre! haha x) 

...jag kan iaf näästan lova att jag är tilbaka här innan kl 20.00 ikväll! Så titta gärna in då nån gång igen! ;D

Jaa, och tills dess hoppas jag att alla som läser får en underbar dag! (: ...och alla andra också såklart! x3

Puuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0