Feeling good. (:

Jag vet att jag inte uppdaterar så ofta nu, men jag har börjat prioritera lite andra saker, och jag mår faktiskt mkt bättre än vad jag gjorde innan. (:

Igår åkte vi till borås direkt efter soklan och shoppade lite, och vi köpte sodastreamern som pappa skulle fått i födelsedagspresent! :D (min ideè, haha <3) och så shoppade jag två linnen och lite mer! :)

Sen kom vi hem och så åkte jag och linnea ner på gudstjänst kl 7. Va det faktiskt ganska ok för att vara gudstjänst, MEN den höll på jävligt mkt längre än den brukar, hela 1,5 h! :O ...så jag va väl hemma unjefär kl 9. Och sen la jag mej vid 11. (:

Sen så gick jag väl upp vid 12 idag. Så utvilad har jag inte varit sen.. sen... jaa, jag kommer inte ens ihåg när! xP

Så nu ska jag gå och lägga mej 10 varje kväll. Och sitta mindre vid datan, så  att jag kanske kommer att bli piggare och orka upp på morgonen, och inte behöva komma till skolan 30 sekunder innan vi börjar på morronen! ... :P

jaa. har inte mkt mer att säga nu. Ganska tråkit inlägg, men wtf jag skriver ju iaf. ;)

När jag väl har kommit in i att sova tidigare på kvällen (och gå upp tidigare med) så kommer jag säkert kunna sitta här igen, men tills dess så blir det inte mkt data, för jag veeet att jag fastnar här, och då är det kört! Och sen så använder jag min fd. datatid till att spela gitarr och sjung nu, eller att läsa nån bok, lyssna på musik eller sova. Mindre stressad är jag redan, och när jag läser mina gamla inlägg här så märks det ganska tydligt. :P

Nu ska jag gå och göra nått annat! (:

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0