Fast i klistret.

Jag har inte orkat gå ner och kolla om vi har glass än! Det är precis som om någon har limmat fast mig i min säng med superlim! xD ...jag är nog latast i detta universum, haha! x)

Har tänkt att jag ska stänga av datan nu och försöka få lite annat gjort. Kanske träna lite arm-muskler så att jag kanske klarar nått nytt på idrotten imorron, fast jag har inte särskilt stora förhoppningar! xP ...vi har visst sista gången med räck och ringar och jag har typ inte klarat nått nytt iår än, haha! xD

aa, så mina planer för ikväll;

- försöka hålla mej borta från datan
- träna
- rita på mitt hus till bilden (som ska lämnas in på fredag)
- spela gitarr
- städa rummet (hålla ordningen!)

och lite till. :)

Är fortfarande sugen på glass.. eller kanske popcorn! :D hum, svårt val...

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0