Dumma datorer! :(

Tror att jag börjar bli rädd för datorer. Och jag har mina skäl! :S

Igår så när jag kom hem efter gympan så skulle jag starta den bärbara datan som låg på min säng, men det blev bara svart, och hände inte ett piss! Jag tryckte ctrl+alt+del men det blev samma sak. Så gick jag ut till pappa som satt i soffan och kollade på film (hide and seek, om nån är intresserad ;D) och så gick han in och så stannade jag och kollade på filmen lite. Sen hör jag hur han rycker ut kabeln och sen kommer han ut och säger att den är paj. Jag bara; VAH? :O

men ja. Det går iaf inte att starta. Jag har försökt, tro mej! Och jag fattar inte hur det har hänt. Pappa säger att hårddisken måste typ hoppat iväg eller nått sånt, jag fattar inte. Det enda jag vet är att jag inte gjorde nått konstigt alls. Jag bara tryckte på knappen och sen gick jag ut ur rummet och när jag kom tillbaka så va allt svart. aja.

Sen så idag så skulle jag starta denna stora datan då, men när jag tryckte på starta-knappen så började den låta konstigt! Buhu, jag kommer snart få fobi för datorer! :'(

aa, så nu blir det nog inte data för mej på ett tag. Men jag kanske tittar in och bloggar lite nån gång. Ny dagens youtube eller nått. Känns bara som att jag vill hålla mej så lååångt bort från datorer som möjligt ett tag.

...vet faktiskt inte ens om mina kort från bulgarien i somras finns brända på någon skiva, och dom låg nog bara i den bärbara, så RIP till dom! <3 Och om inte så kanske kerstin och mats har fått kopior på våra kort, jag har inget aning om hur pappa och kerstin har bytt kort. men ahja. Jag hoppas att dom inte är borta iaf! :''(

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0