Dagens planer...

Söndag 9/3 , klockan 12.59

Idag:

* Städa mitt rum

* Spela gitarr

* Sjunga lite mer på min låt som jag ska sjunga på torsdag

* Gå på gympan (om jag hinner)

* Skriva mer på mitt credo (när jag ändå glömde dt hemma i fredas kan jag ju faktiskt passa på)

* Möblera om i mitt rum

Ja. det är ganska mkt att göra, och gympan börjar om ca 4 timmar. Jag får se om jag hinner/orkar gå ikväll, vet inte om jag har skuts heller så! xP

Alltså jag va inte på gympan i onsdas, så i torsdags så hörde jag detta, och jag trodde inte min öron! (ögon eg., för jag läste :P) 5:orna kom ju på delad 4:e platts i gbg, och sen så drog sig två lag ur att åka till rix, så nu får dom åka dit ist. Det är helt sjukt att vi inte fick åka när vi gick vidare för nått år sen, men nu får dom åka. Och vi fick så dåliga poäng bara för att vi inte fick våra piruetter och vågar godkända i friståendet. CP! Varför har inte våra ledare sett det och sagt till oss att öva mer på det? Fatta att jag e arg, så jag har knappt någon lust att gå ikväll eller över huvud taget, för jag kommer bara bli helt galen. bah. >.<

aja, tillbaka till ämnet. Jag ska alltså städa mitt rum idag bla., och det behövs verkligen! Men ja är ganska trött på hur det ser ut nu, så jag vill möblera om också. MEN, det är nästan helt omöjligt att möblera om i mitt rum, och det enda stället som jag kan ställa sängen skulle vara framför fönstret. Ytterligare ett men, för mamma och pappa säger att man inte kan ställa en säng framför ett fönster för att det; 1: stoppar värmen och 2: det kommer bli alldeles för varmt. Det enda problemet som jag ser är att jag inte skulle kunna ''pallra upp'' med kuddar under huvet mot elementet, men aa. Jag vet inte hur det blir. Om jag städar så att det inte bli så mkt saker över allt så kanske jag iaf kan prova hur det skulle kunna bli. Förra gången så provade jag att göra som jag ville, fast mamma sa att det inte gick, och hon hade rätt, det blev pankaka. Men jag hoppas att det blir som jag hade tänkt mig denna gången! :D

japp. nu ska jag sätta fart,

puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0