'bout yesterday... <3

Sorry för att jag inte skrev igår, men jag kom hem typ halv 9 efter att jag hade sjungit på romansaftonen på gymnasiet, och så duschade jag och gjorde läxor sen, så jag hann lixom inte! :3 ...fast jag kan ju berätta nu ist då! (:

Det var både jättenervöst och spännande på samma gång. Det släppte ju lite med rösten i onsdags på sånglektionen när jag fick med magen och allt! (: Så jag var väl inte så jättenervös för själva sången, men det var ändå bara andra gången jag stod på en scen och sjöng och man kan nog säga att jag har lite scenskräck (vem har inte det?) men när det väl var över så var det bara kul. (: ...och jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. Även om jag vet att jag skulle kunna bli bättre, så gjorde jag mitt bästa. Och det var bra att det inte mkt publik heller, typ 25-30 pers högst! :P Alla tjejerna sjöng jättefint (med tanke på hurdana låtar vi sjöng!), och alla gjorde verkligen sitt bästa, även om alla var jättenervösa. (:

aa, och sen fick vi var sin ros allihopa! :D ...tog lite kort på den innan! <3

 image20 

Det var allt om igår det alltså! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0