Bästa kvällen på länge! :D

Ikväll har min säng varit full av papper med noter och accord, både min och pappas gitarr och mikrofonen precis jämte sängen. Mina fingertoppar värker för att jag har spelat så mkt (ni som spelar gitarr el liknande fattar vad jag menar!) , men det kommer att gå över tills imororn, och då har jag fått tjockare hud där, så imorron kan jag spela ännu mer! :D

Saker som jag vill göra imorron;
* sooova
* spela gitarr
* sjunga
* fixa min bloggdesign/göra ny header.
* kolla på film.

Saker som jag ska göra imorron;
* sova
* städa mitt rum (plocka undan saker typ)
* gå på konfa (14-16)
* öva på franskaglosor
* öva till No-, So- och ID- prov
* gå på hjälpledare

...det är ganska stor skillnad på vad jag vill göra, och vad jag ska göra imorron. En sak är säker iaf, och det är att jag ska passa på att sova läänge! Resten får jag se hur det blir med. xP

...men nu ska jag sova!  (:

God natt! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

härligt att du haft en bra kväll. Godnatt :)

2008-03-11 @ 00:10:42
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Jessi

du verkar ha fullt upp imorgon, hoppas du får en bra dag!

2008-03-11 @ 00:12:46
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0