Bara gnäll.

Verkar som om allt jag har att säga idag bara är gnäll. Sämsta dagen på läänge och jag lever på ipren/alvedon ...så jag ska inte säga mkt alls, hoppas jag iaf, så att ...... ja, därför!

Det bästa som har hänt idag var att kasett-bandet inte tog slut som jag trodde, utan att det vände till ny sida, när jag lyssnade på mina älskade hp-lyssnarband innan. Och det är inte mkt att vara glad över, det var bara det att jag slapp gå upp och byta band.

Pissdag helt enkelt.

Har fördrivit den genom att kolla på film i min säng. och det hjälper faktiskt och är väldigt bra att distrahera sig själv med kan jag lova. rekomenderar det starkt! 

...hoppas inte att det blir såhär imorron med, jag har faktiskt lite jag måste fixa innan skolan börjar igen. Och så är det väl gympa imorron med antar jag... som jag snart inte har gått på på två veckor. Rekord! (och jag menar det inte på något som helst bra vis)

nej, nu har jag faktiskt gnällt nog. Ska kolla om m&p köpte nått gott i affären till mej, annars får jag gå ner och rota fram mer glass ur frysen.

hoppas att du har haft en bättre dag än vad jag har!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0