Asfiin mobil! :D Vill ha! <3

Hittade en asfin mobil igår i nått reklamblad som låg och skräpade på köksbordet när jag åt frukost. :D

Jag har en rosa Nokia 6111 just nu. Och den är väl bra och så, men jag vill ha en med walkman, så att jag kan lägga in musik och sånt och lyssna på den högt i mobilen. (:

Den som jag hittade igår hette Sony Ericsson W200i Pink, fast den är mer lila tycker jag! :D Jag älskar lila! Min gamla mobil som jag hade innan denna rosa nokian var en Sony Ericsson K500i, och jag tyckte den va jättebra, förutom att knapparna blev lite sega efter ett tag, men det är dom på den jag har nu med. Jag trodde att jag skulle kunna ha musik i Nokian, men nu har jag fattat att man ska ha walkman isf. Nokin är jättekonstig när det kommer till mappar och var saker hamnar, så jag tror inte att jag rekomenderar nokia ... fast det beror ju på vad man vill ha antar jag! ^^,

Min gamla Sony Ericsson K500i ;



Nokia 6111 , som jag har nu;



Sony Ericsson W200i Pink , som jag vill ha! <3 ;

364541-16

Love it! (:

Skulle vara kul att gå ner på expert eller nått och kolla om dom har den där.. Kanske kan göra det när jag ska cykla till konfan sen! :) Love at first sight! <3 ...men man vet ju aldrig, den kan vara hur skruttig som helst på insidan, även om den ser fin ut!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0