Ännu fler glasbitar.. :/

Söndag 9/3 , klockan 15:16

Rullade nyss ihop min matta i mitt rum, och där under låg ännu fler glasbitar. Undra hur många gånger jag ska behöva städa mitt rum innan alla är borta xP ..nej men domma va nog dom sista, tog inte ut mattan då, fast jag trodde inte att det skulle kunna komma några mitt under , haha :P

aja, nu blir det till att fortsätta tömma mitt rum på saker/möbler. Jag övertalade pappa till att hjälpa mej att försöka möblera om så får vi se om det blir bra eller om vi frå flytta tillbaka det igen. Det blir ju typ bara sänen och skrivbordet, så det är inte så farligt jobbigt! ^^,

Nu kom han så nu blir det bäära :D

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0