Allt möjligt om min dag och annat! (orka skriva en bra rubrik! xD)

Känner att jag måste uppdatera lite, bloggen är inte riktigt min högsta prioritet just nu! ;D

Idag så städade jag färdigt mitt rum och det ser faktiskt fint ut nu, även om jag bara har typ gömt massa saker (''sopat under mattan'' xD) aja, men det får duga. Hoppas att det håller sig i några dagar iaf! x)

Jaa, kalas för pappa, och nästan hela släkten var här. Va ganska tråkit och jag pratade typ inte ens med min kusin, för han satt med dom vuxna hela tiden när jag och tine va i mitt rum, och sen skulle dom plöttsligt åka hem. Jaja, vi ses ju iaf oftare än jag och tine ändå. Eller kanske inte? eh. jaja. borde pratat lite mer med han iaf.

Så flyttade vi över en hona i en sak som flyter i akvariet så hon får vara ifred eftersom vi tror att hon ska ha mer yngel nu, och hanarna va efter henne typ hela tiden, så nu får hon vara ifred! :) Ska kolla sen om det hänt nått! 8)

aa, sen har jag hittat massa fina schabloner på internet som jag har sparat och det går framåt med planerna på mitt urm i källaren! :) Gjorde en gitarr på en pärm med blankt lack. blev riktigt snyggt :) Fast det var svårt att skära ut schablonen :/

aja, nu har jag valt kläder imorron och så ska jag locka håret nu! :D Gjorde lite innan kalaset, men jag hann bara göra nån enstaka korkskruv innan alla kom, så nu är den nog varm igen för jag skrev under tiden! :D
Får se om det blir fint imorron, eller om jag måste duscha det då, kanske onödigt jobb, men det är ju kul och jag kanske kan ta lite bilder på det med :)

Tog lite innan på kläderna jag ska ha imorron, kanske lägger upp nån på bdb imorron eftersom vickan har tjatat på mej om att jag ska lägga upp nån bild på mej sj! xD

aja, nu måååste jag gå, kan inte sitta vid datan mer för jag veet att jag fastnar här och det hinner jag inte :( men jag skaaaa bli mer aktiv snart och fixa massa saker här och skriva mer! och jag ahr massa böcker att recensera och så! så det blir jättebra! :D och ny design ska jag fixa med! ^^, har massa ideer till det med :P

aa, blev ett väldans långt inlägg, men bättre att skriva på och få nått sagt, än att fastna här i flera timmar. xP Har ändå fått 9 visningar idag, fast jag itne har skrivit ett piss, så därför tänkte jag att jag måst euppdatera lite iaf :)


Till sist;

Live life like there's no tomorrow! ;D

pushej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0