<3

Faktiskt så har jag startat min egna stationära data idag, den som inte har varit igång på typ 4 månader. Den behöver jag inte vara rädd för, för det gör inget om den skulle gå sönder! Det funkar ganska bra, men den är ganska seg. :P

Har lyssnat på radion och vart inne på youtube mm. Sjungit lite och spelat gitarr :)

Iaf så ska jag ner och duscha nu, så jag ska stänga av datan, då är det mindre risk att jag fastnar här när jag kommer upp igen!

Stor framgång igår iaf. Ingen data på HLEA dagen :D ...och när alarmet på min mobil ringde igår kl. 22, så låg jag faktiskt redan i sängen! ^^, Det har ALDRIG hänt innan, även om det är själva meningen med allarmet. :D

Sen så läste jag ut en bok igår, och har snart läst ut en till! :) Det är faktiskt ganska gött att vara utan datan. Får se om jag klarar mig hela lovet, fast då måste jag ladda ner jävligt mkt musik i helgen så att jag klarar mig! xD

aja, puss på alla som läser, även om jag inte uppdaterar så mkt! <3 

kommentera gärna gamla inlägg, det är ganska glest på sådana nämligen! haha ;D

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0