(:

Idag blev det inte så mkt bloggande, men när jag kom hem efter skolan så la jag mig på sängen och så somnade jag! x) Sen vaknade jag när mamma och pappa kom hem och så var jag tvungen att äta i superfart och sen byta om och åka dit! :)

Hade sång idag som sagt, och det kändes faktiskt ganska bra! Hoppas bara att det känns lika bra imorron! xP Måste öva på det som hon sa till mig idag, så att jag verkligen kan det utan att behöva tänka på det imorron! *önsketänkande*

aa, nu ska jag duscha, och sen ska jag vara i mitt rum och mysa! (: Öva på det som david sa till mej idag med på gitarrlektionen. Shit vad mina fingrar gör ont asså! :O Har ju typ inte spelat så mkt innan, och nu i helgen så har jag typ spelat hela tiden! xP aja, om ett tag så kommer jag kunna spela hur mkt som helst utan att känna något över huvud taget! :D Så det är bara att stå ut! :P

...ska nog sitta kvär här en stund till faktiskt tror jag. Nu när jag har det ''stora'' datan för en gångs skull! :) Fixa lite på den nya designen som jag har pratat om att göra så länge, men som jag inte har hunnit med än! :D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0