YES!

JAG KLARADE DET! :D BARA TVÅ FEL! (man fick ha 7!)

yey! :)

gött att få reda på det, MEN jag får inte köra än! Måste komma nått papper som jag ska skriva på och sen ska man betala någonting, och SEN ska kortet komma! jobbigt värre! ...men värt att vänta på! :D hoppas att det hinner komma innan fredag, eller iaf så snart som möjligt så ätt jag kan få åka på den till stugan! :P annars kankse pappa kan åka på den, och så kan ajg aif åka på den där ute ... aja, sak samma. Jag ahr iaf klarat provet och jag ska bara skriva på någe och betala någe, sen är det klart! :D

...och så behöver jag en bra hjälm med...

aja :)

ska spela sims nu x) har spelat det typ hela dagen, och nu SKA dom ha tvillingar, ok? >.<

haha, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Anton

Kör försiktigt! (NOOOOOT)

2008-06-30 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0