wey

japp, nu står min moppe i garaget, har typ haft nycklarna i fickan ända sen vi kom hem. Vet inte varför, vet typ inte vart jag ska lägga dom... x)

jaa, nu saknas bara en hjälm(har väl den fula gamla till crossen sålänge) och meddelande om att jag har klarat provet. Mamma ringde typ 4 ggr idag, men det hade inte kommit nått, dom hade en som fyllde efter mig fått sitt svar idag! (jag vet vem men jag säger inte! ;D)

jaoop. Funderar btw på att avinstallera sims. Alla jobb-ikoner (tex till slöfock, idrott, mat, tjuv) har försvunnit, dom syns inte! Helknasigt! Och nu har hon som dog hela tiden (hon har inte dött nått mer) har skaffat sig ett jobb efter skolan, men eftersom ikonerna inte finns så kan jag inte ''vända blad'' till jobbet på arbetsmenyn. jaa, så det är störande för jag kan inte se vad hon behöver för att få befodring.

jaup. åker till stugan imorron, moppen hemma, buhu! och inte ens crossen är där ute! :( aja, jag ska iaf ta med gitarren, ahr inte spelat på den sen förra helgen där ute typ!

måste btw skriva lista på vad jag ska ha med mej, inkl vad jag ska ha med mej nästa helg, och som jag inte behöver i veckan som kan vara kvar där ute, *pust* jaah.

godnatt antar jag! (om jag inte startar sims(A))

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0