tågrälsbyggarna har bestämt sig!

japp. den 19 augusti kan tågen börja rulla, två dagar innan skolan börjar, wihoo! selfconfidence will be on top! NOT! varför kunde jag inte få den typ två veckor innan skolan börjar så att jag hinner vänja mej? nejdå, dom skulle såklart ha semester med! aja, tur att jag inte ler med tänderna iaf, annars hade väl skolfotot blitt katastrof! x) aja, jag ska inte klaga mer, min tänder kommer säkert att bli fina sen, och dom tror att det bara ska ta typ 1,5 år! :) gash detta har jag typ väntat på sen typ ettan. (åtta år då om man tänker efter lite) japp. och jag är ju inte ensam. vi är väl en 5 st i klassen...?

jaa, har letat mobiler idag också då. Men kan ju ruinera sej om man inte tänker efter innan man köper, och isf kan ajg glömma att köpa en dator också! MEN underbara mamma hittade nog ett sätt så att det kan gå ihop :) jag får faktiskt ganska mkt pengar över till datorn isf :D ...men det står att man itne kan filma med den mobilen... :( fast jag tror en kompis har en sån, så jag ska kolla med henne, för jag vet att hon filmar med den x) (hon typ filmade mina knasiga grimaser och massa annat typ... xP) aja, hoppas att hon svarar snart....

Ska ner och duscha nu! (duschade ju i morses, men vafan bastun är ju på xP)

Pusshej <3

btw... i'm free like festis resten av denna veckan(och nästa typ:() så om någon har lust att hitta på något (!) så väntar jag på att bli räddad ur mitt rapunzel-torn.(haha) så länge som jag blir förvarnad så att jag har tid att hänga ut min fläta. (btw på tal om annat så kanske jag behöver klippa mej snart? x) :P)



....jag gillar iaf min humor, även om ingen annan än jag själv brukar skratta åt mina skämt! haha :D

puusss <3

Kommentarer
Postat av: Anton

haha, längtar till 21, jag kommer inte skratta,

ialla fall inte mer än vad jag gör åt viktors XD

2008-06-25 @ 00:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0