siiiims, aah! x)

jaa, har väl spelat i typ... 4 timmar nu kanske? va iaf 4 timaar sen ajg skrev förra inlägget så jag tror dt... :)

aja, gjorde typ färdigt huset och gjorde en ''familj'',. ville eg. bara ha en tonåring, men det går inte så jag fick göra en mamma med. jaa, så har jag spelat och fixat och så. Sket i mamman, hon fick klara sig själv! ...sen rätt vad det var så dog hon! :O haha xD aja, tänkte jag, jag ville ju inte ha henne från början ändå så. Nu kan jag koncentrera mig på tonåringen. jaa. sen gick det bara värre och värre för henne, allt blev typ rött, och hon gjorde inget annat än att stå och klaga, svimma, mm, och till slut dog hon med! XD jaa. jag är verkligen bra på det här eller vad säger ni? xP

japp. spelet typ hängde sig, elle tja inte riktigt för det funkade, men man kunde inte gå ur spelet, knapparna där hade försvunnit! aja, så jag fick stänga ner. :P

sen gick jag och fixade nått att äta, och nu hade jag tänkt att gå in igen och kolla om det sparade sig så att båda är döda, eller om jag kan få en andra chans! :P xD

jaa. hum. .. x)

pusshej< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0