seeegt.

sååå segt. har lekt vampyr typ hela dagen, dvs. sitta vid datan och-inte-göra-någonting med rullgardinen nerdragen, kolmörkt i hela rummet, och sitta där typ hela dagen.

Har iaf fixat lite med min dator. men eftersom den är såååååååå seg så har det inte hänt så mkt även om jag hållt på hela dan. Hittade inte suben (undertexten) till step up, så jag kollade på den utan, iofs lite jobbig eftersom man typ inte hör vad dom säger ibland, men ändå <3 :)

så blev stick it också klar och så hittade jag faktiskt sub till den :) (på eng ofc! <3) och så åller jag på och ladda ner lite annat kul nu med :D japp. nu vet jag nog hur jag ska göra. 3 dagar behövs för att hitta rätt program, avinstallera, installera, prova, ändra och ta bort massa saker för att få plats. jaa *pust* jag vill ha en egen ny dator, med mer minne än 7,5 gb totalt! >.< har ca 200 mb (!) kvar nu tror jag, typ inget alls. x) blir till att flytta, och radera. :P

så jag har varit uptagen, och jag kan inte vara inne på bloggen samtidigt som jag håller på, för då krashar typ hela skiten xD så jag vill inte ta risken. menmen.

btw har jag itne heller lagt in bilder på en hel vecka på bdb. får se om jag kan fixa det imorron, för jag har ju faktiskt tagit bilder! men har lixom bara inte lagt in dom :P

halvfärdigt. allt som jag gör verkar alltid bli halvfärdigt. jag får värsta rycket tex skriva på bloggen, lägga upp bilder på bdb, ladda ner filmer/musik (som nu) och så gör jag det för 100% i typ några dagar, och sen tar det stopp! x)

blah, nu är jag på babbel-humör igen. ingen orkar läsa ändå, så nu ska jag faktiskt gå och fixa något som jag började göra innan! x)

btw ska jag försöka gå upp och kolla på sommarlovsmorron imorron, så kanske jag har gått upp innan kl 12? är ju ganska gött att INTE sova bort halva dagen. xP iofs så kanske jag somnar av det, men då har jag ju iaf gått upp? ^^ 

aja. ännu en boring dag imorron, kan inte helgen komma fortare? :/

pusshej och godnatt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0