Recensition; Tjej 16 - missförstådd av alla

Japp, här kommer recensitionen då :)

Titel: Tjej 16 - missförstådd av alla
Författare: Sue Limb
Bokförlag: B Wahlströms
Handling: Jess ser fram emot att börja skolan igen. äntligen ska hon och fred få visa upp sig timmsammans - som ett par! men fred har något att säga om den saken. Resultatet blir ett gigantiskt gräl, efter det följer den ena katastrofen efter den andra, och till sist sitter jess fast i en hopplös situation. Hur ska hon reda ut alltihop? och viktigast av allt. Hur ska hon få tillbaka fred? (tog baksidestexten och mixade ihop lite :P)
Omdömme: Bra bok att läsa när du känner dig nere, då kan du läsa om alla jess problem och så kan du glömma dina egna för ett tag. Närga roliga skratt ger den kanske med :)
Betyg: 4/5
Fler böcker: Tjej 15, kul men knäpp. Tjej, nästan 16, kär och desperat. Tjej 16, missförstådd av alla. (har nog inte läst 2:a boken tror jag...)

japp. världens tråkigaste bokrecensition. men nu har jag ju gjort den iaf :) jaja, man kan ju alltid förbättras! nästa gång kanske jag har lite bättre fantasi :P

den är bra, kankse inte en av mina favoriter dårå, men den är ändå värd att läsa! :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0