packar..

packar nu :) hoppas att jag inte glömmer nått! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorron, för det jag provade blir nog lite kallt :P ska ju vara ute och ta hand om stationerna typ... ja, men iaf så har jag nog typ tagit med mig halva min garderob (eller det känns så iaf) typ alla kläder jag skulle kunna tänka mig att ha på mig, så får jag bestämma det där ute imorron eller ikväll eller nått. aja.

och så ska jag ha med mig gitarren! :D ska bli kul. ska skriva ut lite låtar nu då innan vi åker, så kan jag prova att spela dom där ute sen :D ska bli mysigt! :) och imorron kommer ju hela släkten och så.. :) och så brukar vi ju spela lite kort på kvällen och så kan jag ta fram gitarren :) och nu har jag ju dom låtarna dom inte kunde utantill förra året! (A) typ nått med en myra lr nått. fick dom av min gitarrlärare :)

aja. packa, skriva ut låtar, kanske lägga in bilderna. beror på vad jag hinner! :D

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

ååh jag skulle döda för att kunna spela gitarr! Men kan verkligen inte det där med instrument, tyvärr :P

2008-06-19 @ 23:49:54
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0