Oaktiv :/

Sorry, att jag inte är särskillt aktiv, men jag har lixom haft annat att tänka på :)

Sjöng tex på skolavslutningen igår (?) (se, jag har redan tappat kollen på vilken dag det är xP) och jag har n'stan dött av nervositet (+ att hela tiden försöka låta bli att säga dt till nån)

till slut fattade iaf linnea, när jag stannade i aulan för att öva, och eftersom hon väntade på mig i maten så var jag ju tvungen att berätta :)

Jag sjöng altså, för typ ... minst 300 pers? , störst publik hittills! :) det kunde iofs gått bättre då men jag gjorde det iaf ^^

japp. Nu blir det slapp och inte-göra-någonting i mitt rum tills mamma och pappa har semester. Någon kanske kan komma och få ut mej därifrån nån dag? :)

juste borde nog öva på alla trafik-regler med eftersom jag ska göra förarbevis-provet på torsdag tror jag. :P


Idag har jag laddat ner step up 2, men det finns ingen text skulle vilja ha engelsk text iaf. Håller på att resna min gamla data i mitt rum, och det laddar ner något program där nu så att jag kan fixa filmen, så jag passade på att sticka hit.

Kanske märks att jag blev stressad nu på slutet, för nu måste jag dra och äta! :P sorry för det x)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0