My god!

Altså, jag var på lektion idag för att ta eu-moppe kort eller vad det kallas, och det var ju mest folk jag kände, men det var ju några därifrån med...

Ska bli kul på onsdag iaf, för då ska vi köra! :D Var ute lite på crossen nu för att prova lite, men det är nog inte alls samma som med eu-moppe. ja.

Håller på att försöka fatta matten som vi har prov på imorron också, men det går inte så bra så jag har typ gett upp.. men jag antar att jag får försöka igen snart...

lixom:

varje sekund omvandlas 300 miljarder ton av solens massa till energi. Om den takten förblir konstant - hur många år kommer då solen fortsätta lysa?

Solen  =   2,0 x 10^30  (två komma noll gånger tio upphöjt till trettio)

...och jag får det till typ 6 sekunder, YEY lixom! haha xD så jag har lixom lite problem kan man säga! xD



jaop. är säkert något mer som jag har att berätta, men inte vad jag kan komma på nu.

...Idag började jag iaf tänka om lite också, så kanske kan det få mig på rätt spår igen, hoppas! :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0