I stugan <3

japp. ute här nu. :)

gick upp typ halv tio och sen packade och så åkte vi. Handlade lite på vägen och så nu har vi väl varit här en timma kanske? :)

Lite tråkigt att jag inte kan hålla på med datan här, nu när det blev så bra igår med programmen jag laddade ner <3 :D

Nu kan jag redigera filmer, spela in ljud, rdigera ljud, bänna skivor och MASSA mer! :D hann inte kolla så mkt eftersom det var ganska sent när allt va nerladdat, men ändå <3 :) Tråkit bara att minnet nästan har tagit slut i den datan för den är så gammal så den har typ bara 7 gb på hela! Så jag ahr al ca 500 mb kvar, vilket är aslite! >.< men, men.

japp. ska nog försöka gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, det är så gött, men det blir inte så när jag är hemma. :/

nu ska nog pappa ha datan så han kan fixa deras hästar till ikväll på v75 :P

Pusshej <3

Ps. nu har jag Step Up 2, om jag inte skrev dt i det förra inlägget. :) men det är ingen text så det är lite svårt att hänga med, men ändå <3 :)

synd att jag inte hann fixa den så att jag kunde ha haft med den hit ut och kolalt på den ikväll :P aja.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0