hejsan :)

japp. bra rubriker jag kommer på, eller hur? x)

Gick faktiskt upp vid hav 10 idag, så jag kollade på blue water high eller vad det heter xD jao... så har jag duschat och ätit frukost :)

pappa kommer hem om typ en timma, och sen blir det till borås! Får se om jag får tandställningen idag, eller nästa gång, dom ska iaf berätta hur allt ska bli idag. Både hoppas, och inte hoppas på att jag får den idag. hum.. :/

jag kommer ju iaf slippa den lösa tandställningen, som jag typ hatar eftersom jag läspar med den xD har typ inte haft den på ett tag nu, bara på natten, sen vi va i borås sist, och dom sa att jag inte behövde ha den :) men nu kommer jag ju få fast, inte såå kul precis, men då har jag ju den hela tiden med :D (då har jag ju lixom inget val xP)

Nu ska jag kolla på mobiler och datorer. Har bestämt mig för att köpa mej en ny mobil och en bärbar dator (får nog lite pengar till datan tror jag) eftersom jag inte gillar min mobil, och min gamla dator är såååååå seg och har superlite minne! aa. har ju mina konfrimationspegnar och pengarna som jag fick på midsommar i födelsedagspresent :) kanske inte räcker, men då har jag ju alla mina andra pengar, som jag nog inte vill ta av :( ska ju fixa mitt rum där nere med sen ju :)

aja, nu blir det till att leta så jag hittar vad jag vill ha! :D

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: ANton

vad för mobil? modell?

2008-06-25 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0