happii

japp. nu är jag glad.. tror jag iaf :D ...lite uttråkad kanske, men det duger iaf!

aja, funderar på att låta världen få reda på vem jag är, dvs koppla bdb hit och vise versa... eller om jag bara ska skita i det kanske! :D

nej jag vet inte. endel vill jag väl itne ska läsa här, och endel kanske jag vill ska göra det :P. men man kan väl inte välja sina läsare? jag vet ju inte vilka ni är som har varit här och läst idag, kan ju vara allt från min granne till någon okänd i sthlm som jag aldrig kommer träffa i hela mitt liv, eller från min bästa vän till värsta fiende. ja. men jag funderar på det....

...har lite nya roliga ideer till min design med, men jag behöver hjälp med spalterna! :( buhu!

...funderar också på att göra en användare på youtube, har fått så många fina kommentarer om min sång på skolavslutningen, och så vill jag kunna lägga upp filmer från gympan med, eftersom ingen lägger upp nått från våran grupp. jao, ännu en sak. :D

MEN. jag blir så dålig på att hålla igång allting. jag får inte hålla på med för mkt för då blir det inte att jag gör någonting alls i sista ändan. jaop.

nu babblar jag igen, jag veeet. Men sån är jag och jag gillar att vara sån här! xP

pusshej <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0