great.

mamma pratar inte med mej, pappa är sur. Imorron är det min födelsedag, wihoo! NOT.

Nu har jag duschat och kollat på Gossip girl <3 det är iaf mysigt. Poppat popcorn har jag med, och nu har jag tänkt att kolla på Stick it i mitt rum! :) <3

...om det blir som jag vill imorron så har jag tänkt att hinna sätda lite mer här, mkt bättre nu men lite som jag vill fixa. Hämta cd på musikskolan, och så åka till s-ljunga då. får se hur det går med det... :/ och så ska jag skriva mitt brev till mig själv med! det får jag inte glömma! :D 

PLUGGA blir det imorron då. Huvudsak att göra! Läsa hela boken en gång till och några dela flera gånger! buhu inte ens någon ide att be ''någon'' förhöra mig! :/

aja, jag ska nog klara mig själv! :)

puss på alla 7 läsare som jag har haft hittills idag, haha! xP

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0