Go'morron!

japp. nu är jag uppe. Kunde gått upp för typ två timmar sen, men jag orkade inte, haha. läste ut en bok som jag köpte i borås igår innan jag somnade. Började väl vid halv 12/12 och var färdig typ halv 2., så jag har inte sovit för mkt inatt dårå som jag brukar göra! :P

Berättade inte vad jag köpte igår heller! Typ 4 böcker, ett nagellack, godis och typ inget mer x) va inne i typ massa affärer, men jag orkade inte hålla på och prova och ändra och hålla på. :P men det fanns ett par assnygga shorts på gina, provade faktiskt dom, bäst hittills som jag har provat iaf xP

jaa. vet inte vad mer jag skulle berätta.... jo, anton, om jag köper den mobilen så berättar jag vad den heter, haha. Ska åka och kolla på den idag :) och kanske får jag moppe idag med :D det beror på om jag vill ha den! ^^ känner mig lite bortskämd just nu faktiskt >.< men det är fkatiskt inte ofta jag köper något, har sparat aaaslänge :) ...och så kanske jag ska få mer pengar varje månad! KANSKE. jag använder ju inte dom nu, för då försvinner allt på en gång för att det är så lite! buhu.

aja :D nun ska jag kolla på recensitioner av mobilen! :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0