going down...

Mamma målar på altanen, pappa badade innan, och jag doppade fötterna lite, va kallt i början att doppa fötterna, men fan va gött det harde varit att bada! Varför måste man vara sjuk?

nu har jag absolut inget att göra, ska försöka gå ut och njuta lite, men det är svårt när jag blir galen av att inte kunna ta kort på allt fint. Kameran är full, och vi har inte det programmet i den här datan så att jag kan tömma den. CP-jobbigt är det med alla underbara blommor och träd och solen och sjön och jag klarar knappt av att vara ute utan att bli galen.

ska läsa första kapitlet av en ny bok nu, som fanns i Just Listen. Funderar btw på att läsa den en gång till, för att lixom fatta allt bättre, för det är en sån bok.

Jao, ska FÖRSÖKA att njuta lite mer, och sen packa. Hoppas att vi åker hem snart, har absolut ingenting att göra här, och massa saker som väntar där hemma!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0